Het eerste weekend in Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Joëlle Teeuwisse - WaarBenJij.nu Het eerste weekend in Litouwen - Reisverslag uit Panevėžys, Litouwen van Joëlle Teeuwisse - WaarBenJij.nu

Het eerste weekend in Litouwen

Door: Joelleteeuwisse

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

02 April 2012 | Litouwen, Panevėžys

Labasss!

Eigenlijk hebben we zaterdag en zondag niet zoveel gedaan.
Zaterdag hadden de meeste een beetje een kater, dus ging iedereen op bed een filmpje kijken.

Die sportieve Kim wilde natuurlijk naar impuls om eens lekker te sporten. Door haar enthousiasme had ze iedereen aangestoken. We gingen met zn allen naar de sportschool.

Ik was van plan om met mijn gedachten te sporten en met mijn lichaam in het bubbelbad te zitten. Natuurlijk heb ik me niet aan mijn eigen plan gehouden en zat ik met mijn gedachten in het bubbelbad en was ik mijn lichaam aan het uitputten op de crosstrainer. Die avond had ik al spierpijn wist ik van te voren.

Toen we weer in het huisje aankwamen rook het er heerlijk naar pannekoeken. Melissa was al bezig met bakken! En omdat we gezond moeten eten, had ze ook nog een erg lekkere salade gemaakt.

In de avond hebben we met zn alle ´Van god los´gekeken.

Zondag hebben we niks gedaan, behalve film gekeken en aan school gezeten. Wel zijn we in de avond uiteten geweest bij Chili´s Pinto.
Het dessert aten we ergens anders omdat het daar zo lekker is. Ik lust geen toetjes dus bestelde maar een cocktail. Ook ergg lekker!

Vanochtend werd ik wakker omdat Kim tegen me zei dat het buiten helemaal wit was van de sneeuw. Ja hier sneeuwt het ook nog in April..

Vanavond een ander verslagje over vandaag!


Bisous,

Joelle

  • 05 April 2012 - 21:02

    Helene:

    Hallo Joelle,

    Leuk om je verhalen te lezen. Ik kan het me niet zo goed voorstellen, maar het lijkt me echt een heel andere wereld. Misschien heb je straks nog tips voor mijn werk ;-) , want ik begrijp dat je nu ook met verstandelijk gehandicapten te maken hebt.

    Vandaag hebben we Jeroen's verjaardag gevierd, 12 geworden. En dus o.a. de buurtjes te eten gehad. Was gezellig en de boel is net weer opgeruimd. Alleen nog de stoelen terug......naar hiernaast.

    Ik wens je nog heel veel plezier en ik hoop dat het weer snel warmer wordt, want ik las iets over sneeuw?!!

    groeten,

    helene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Actief sinds 21 Maart 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 17090

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2014 - 25 Augustus 2015

Down under, NZ, Indonesia

25 Maart 2012 - 02 Juni 2012

Vrijwilligerswerk Litouwen

Landen bezocht: